Minęły pierwsze dni w szkole. Co się działo?
- poznaliśmy imiona rówieśników z klasy
- poznaliśmy teren szkoły i znajdujące się w niej ważniejsze pomieszczenia
- nazywaliśmy przybory szkolne i uczyliśmy się poprawnie je układać na ławce
- dzieliliśmy wyrazy na sylaby
- wypowiadaliśmy się na temat ilustracji i własnych przeżyć
- poćwiczyliśmy przeliczanie wskazanych elementów i porównywaliśmy liczby
- braliśmy udział w zabawach ruchowych zgodnie z podanymi zasadami
W nadchodzącym tygodniu
- utrwalimy imiona rówieśników z klasy
- stworzymy zasady zachowania się w klasie
- narysujemy nasze portrety
- nauczymy się piosenki „Wesoło nam”
- wysłuchamy wiersza „Szkolny wiersz”
- podamy sposób na dobre spakowanie swojego tornistra
- opowiemy historyjkę obrazkową o Rabanie
- poćwiczymy dzielenie wyrazów na sylaby i głoski
- określimy położenie wskazanych przedmiotów ( np. nad, pod, obok)
- utworzymy grupy przedmiotów zgodnie z podanymi warunkami
- porównamy długość wskazanych przedmiotów
- poćwiczymy wskazywanie strony prawej i lewej
- przeliczymy wskazane elementy i porównasz ich liczbę
- zaprojektujemy wzory na rysunku tornistra
- poćwiczymy prawidłową postawę ciała podczas noszenia tornistra i siedzenia w ławce
- ułożymy z figur geometrycznych swoją kompozycję
- wypowiemy się na temat minionych wakacji, poznanych miejsc i przywiezionych pamiątek
- opiszemy elementy krajobrazów przedstawionych na ilustracjach
- wskażemy elementy przyrody ożywionej i nieożywionej
- weźmiemy udział w zabawach rytmicznych
- wykonamy pracę plastyczną na temat wakacji
- weźmiemy udział w zabawach ruchowych zgodnie z podanymi zasadami
W środę będziemy wspominać wakacje. Dzieci mogą przynieść pamiątki z wakacji.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz